На допомогу вчителю
Кравчук Н. М. Самоосвіта – джерело вдосконалення
педагогічної майстерності вчителя. Особистісно-професійна
компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи :
матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.) / за заг. ред.
С. М. Грицая. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2021., С.180-182.
Анотація. У статті розкрито
вплив самоосвіти вчителя для забезпечення якісного навчально-виховного
процесу. Висвітлено функції самовдосконалення та форми самоосвіти педагога.
Сформульовано конкретні види діяльності, що становлять процес самоосвіти,
безпосередньо або побічно сприяють професійному зростанню вчителя.
Українська література
Кравчук Н. М. Кольоролексеми в новелах М. Коцюбинського: семантика та особливості використання. Методичний портал 2022. URL: http://metodportal.com/node/88389
Анотація. У статті досліджуються активно вживані у текстах новел Михайла Коцюбинського лексичні одиниці зі значенням кольору. Визначається роль і місце кольоролексем у творчості письменника-імпресіоніста. З’ясовуються особливості кольороназв як складника художнього мовлення на основі семантико-ст
Зарубіжна література
1. Кравчук Н. М. Дидактична інтерактивна гра «Знайди пару» (за твором М. Гоголя «Ніч перед Різдвом») https://learningapps.org/view23302071
Анотація.
Інтерактивна літературна гра використовується на етапі рефлексії та ставить за мету не тільки
перевірити, але й стимулювати подальший загальний, культурний, комунікативний
розвиток, розширити ерудицію, поглибити знання тексту твору.
2. Кравчук Н. М. Тест за твором В. Скотта «Айвенго» (7 клас). Всеосвіта 2021 https://vseosvita.ua/test/kopiia-valter-skott-aivenho-395148.html
Анотація. Тест спрямований на перевірку знань учнів змісту
твору, героїв та основної сюжетної лінії твору В. Скотта «Айвенго».
3.
Кравчук Н. М. Інтерактивна вправа «Анаграма»
за темою « Гоголь і Україна» ( 6 клас) Wordwall. 2021
https://wordwall.net/uk
Анотація Інтерактивну
вправу можна відтворювати на будь-якому веб-пристрої. Перетягуючи літери в правильне положення, потрібно
розшифрувати слово або фразу. Учні
можуть відтворювати їх самостійно, або це може робити вчитель чи вчителька в
той час як учні виконують вправу по черзі біля дошки.
2.
Українська мова
1. Кравчук Н. М. Тест «Просте ускладнене речення» (11 клас. Українська
мова) Всеосвіта 2021 https://vseosvita.ua/test/kopiia-proste-uskladnene-rechennia-zvertannia-vstavni-slova-420134.html
2. Кравчук Н. М. тест
«Практична риторика» (11 клас. Українська мова, філологічний профіль) Всеосвіта 2021 https://vseosvita.ua/test/kopiia-praktychna-rytoryka-394431.html
3. Кравчук Н. М. тест «Дієслово як частина мови» (І
частина). 7 клас) Всеосвіта 2021
https://vseosvita.ua/test/diieslovo-iak-chastyna-movy-i-chastyna-392782.html
Немає коментарів:
Дописати коментар