План роботи МО на 2018-2019 н. р.
Керівник
методоб'єднання –
Кравчук Наталія Михайлівна
2018 – 2019 н. р.
Науково-методична проблема,
над якою працює методоб'єднання:
|
Використання на уроках
інноваційних навчально-виховних технологій, спрямованих на розвиток
ключових та предметних компетентностей учнів
|
Методичне об’єднання ставить такі
основні завдання на 2018-2019
навчальний рік:
1.
Вивчати та
аналізувати навчальні програми, підручників, методичні розробки, інструкції,
рекомендації щодо змісту, форм і
методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи.
2.
Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня
викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, зарубіжної
літератури, формування в учнів практичні уміння і навички.
3.
Використовувати педагогічні технології, що
сприятимуть навчанню учнів в умовах реалізації Концепції Нової української
школи (впровадження проектної
технології, технології критичного мислення, технології творчих майстерень тощо)
4.
Регулярно проводити огляд новинок методичної та
художньої літератури, періодичних видань.
5.
Активізувати позакласну роботу з навчальних
предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
6.
Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями
та невстигаючими учнями.
7.
Використовуючи різні засоби, форми і методи
навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і
традицій свого народу, інших народів світу.
8. Оволодівати навичками самоаналізу, інноваційними технологіями,
найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів.
9.
Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні
семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.
10.
Використовувати електронні освітні ресурси на уроках.
11.
Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності,
практичні навички учнів.
12.
Встановлювати партнерські взаємостосунки між учителем і учнями, які найкраще сприятимуть
співробітництву, порозумінню і доброзичливості, дадуть змогу соціалізуватися учням в майбутньому.
Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів:
1. Вивчення, вдосконалення та впровадження
кращого педагогічного досвіду:
• кожному з членів методоб’єднання, що має власні
педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально –
виховної роботи виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях
методоб’єднання. Ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення
відкритих уроків, виховних заходів, взаємовідвідування уроків;
• на засіданнях методоб’єднання систематично
ознайомлюватися з новинками психолого - педагогічної, методичної літератури,
фаховими періодичними виданнями.
2. Проводити аукціон педагогічних ідей.
3. Проводити творчі звіти вчителів, які
атестуються на вищу категорію та підтвердження вищої категорії.
4. Кожному вчителю працювати над виробленням
особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань, умінь,
навичок учнів.
1. Використовувати у своїй роботі розроблені
методики вивчення і визначення психолого – педагогічних , медико – фізіологічних
особливостей особистості.
2. На уроках з предметів суспільно- гуманітарного
циклу особливу увагу приділяти розвитку зв’язного мовлення, збагаченню
активного словникового запасу, розвитку діалогічного мовлення, формуванню
духовної культури .
3. Використовувати у роботі інтерактивні форми
навчання.
4. Проводити на уроках індивідуальну та
диференційовану роботу зі слабкими учнями.
5. Організовувати навчання як процес пізнання
дилемного оточуючого світу і себе.
7. Систематично знайомити учнів з народними традиціями,
культурою українського народу.
8. Проводити позакласну роботу з учнями.
Засідання 1(вересень)
Особливості викладання
предметів суспільно-гуманітарного циклу в умовах компетентнісного підходу
Мета. Опрацювати основні нормативні документи, що
регламентують викладання суспільно-гуманітарних дисциплін. Затвердити план роботи на 2018-2019 навчальний рік.
№ з/п
|
План засідання
|
Кому доручено
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Ознайомлення з методичними
рекомендаціями МОН України щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного
циклу
Ознайомлення з вимогами щодо
дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями
щодо оформлення та ведення класних журналів.
Упровадження компетентнісного підходу у викладанні предметів
суспільно-гуманітарного циклу
Затвердження плану роботи МО на
2018-19 н.р.
Погодження
календарно-тематичного планування вчителів-предметників на 2018-19 р.
Календар пам’ятних дат на 2018-2019
навчальний рік, огляд новин художньої та науково-методичної літератури
|
Завуч школи
Завуч школи
Голова МО
Голова МО
Голова МО
Вч. словесності
|
Засідання 2 (листопад)
Формування в учнів
мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного
підходу до навчально-виховного процесу
Мета. Знайти оптимальні шляхи щодо
формування в учнів мотивації до навчальної діяльності в контексті підходу до
навчально-виховного процесу. Обговорити питання щодо формування самоосвітньої
компетентності учнів. Ознайомитися із планом проведення тижня української мови
та літератури.
№ з/п
|
План
засідання
|
Кому доручено
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Формування в учнів на уроках іноземної
мови мотивації
до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу
до навчально-виховного процесу.
Формування громадянської та соціальної компетентностей на уроках історії та правовознавства
Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад із предметів
суспільно-гуманітарного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені
П. Яцика.
Про організацію роботи з учнями, які мають низький
рівень мотивації до навчання здосвіду роботи)
Науково-дослідницька робота з мови та
літератури як
вид позакласної діяльності учнів.
Експрес-огляд методичної літератури із предметів
гуманітарного циклу
|
Вчителі іноземної мови
Завуч школи
Члени МО
Голова МО
Члени МО
|
Засідання 3(січень)
Формування ключових та предметних
компетентностей відповідно до нового Державного стандарту
Мета. Ознайомити із поняттями ключових та предметних компетентностей,
пошук пріоритетних шляхів щодо їх формування відповідно до нового Державного
стандарту.
№ з/п
|
План засідання
|
Кому доручено
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Переосмислення процесу навчання
і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української
мови з ціннісних позицій.
Формування комунікативної компетентності учнів на
уроках англійської мови.
Формування правової свідомості та правової культури
учнів на уроках правознавства з використанням інтерактивних методів.
Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських
олімпіад, Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика,
конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.
Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів МО
суспільно-гуманітарного циклу(підготовка до зовнішнього тестування,
моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного
циклу).
Робота з обдарованими дітьми. Методи й прийоми
навчальної мотивації учнів
|
Вч. словесності
Вч. іноземної мови
Вч. суспільних дисциплін
Завуч школи
Члени МО
Члени МО
|
Засідання 4(березень)
Інноваційні технології як засіб формування ключових та предметних
компетентностей
Мета. Обговорити новітні засоби формування загальних
та предметних компетентностей учнів. Ознайомитися із Положенням про державну
підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.
№ з/п
|
План
засідання
|
Кому доручено
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
|
Інноваційні аспекти
особистісно-зорієнтованого, розвивального навчання на уроках історії
Розвиток творчих здібностей на
уроках словесності як засіб формування мовної компетентності.
Відвідування та аналіз
відкритих уроків вчителів, які атестуються
Формування ключових
компетентностей учнів засобами ІКТ.
Обмін досвідом з проблеми
формування загальних та предметних компетентностей на уроках
суспільно-гуманітарного циклу.
Про особливості організації та
проведення ДПА в 9 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
|
Вч. історії
Вч. словесності
Члени МО
Вч. історії
Члени МО
Завуч школи
|
Засідання 5(травень)
Підсумки роботи ШМО за 2018-2019
н. р.
№ з/п
|
План засідання
|
Кому доручено
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Аналіз роботи щодо реалізації
ст. 10 Конституції України «Про мови…» та інших нормативних документів із
питань розвитку та впровадження державної мови у 2018 – 2019 н.р.
Погодження завдань для
проведення ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Виконання програм з предметів
суспільно-гуманітарного циклу.
Про підсумки роботи ШМО у 2018
– 2019 н. р. Знахідки, проблеми, перспективи
Вироблення рекомендацій
щодо проблематики і планування засідань МО на наступний 2019 – 2020 навчальний рік.
|
Вч. словесності
Завуч школи, вчителі-предметники
Вчителі-предметники
Керівник МО
Керівник МО, члени МО
|
Немає коментарів:
Дописати коментар